Meteen naar de inhoud

Innerlijke Rust en Balans Hypnose

'Sommige vrouwen leven 100 jaar. Andere vrouwen leven 1 jaar 100x. Welke vrouw wil jij zijn? '

De Innerlijke Rust en Balans hypnose helpt je in het bewaken van je balans. Je zult merken dat je een kalmer persoon wordt en steeds moeitelozer je stress loslaat. Je herstelt veel sneller. Je hoofd is rustiger, je lichaam meer ontspannen en je vindt je rust gemakkelijker. Hierdoor ben je beter in balans. En je krijgt meer energie. Daardoor ben je minder prikkelbaar. En ook snaaibuien nemen af. Alles is met elkaar verbonden.

Ik maak gebruik van verschillende technieken, waaronder een krachtige techniek die ik geleerd heb tijdens mijn opleiding Trancendente Meditatie.

Deze hypnose is uitermate geschikt voor

Luister het begin van deze zelfhypnose:

Video afspelen

Heel eenvoudig

Je hoeft alleen maar te luisteren terwijl je rustig zit of ligt (met een koptelefoon of oortjes). Het is niet erg als je gedachten afdwalen. Het is zelfs niet eens erg als je in slaap valt, want je onderbewuste brein pikt de zelfhypnose toch op. 

De handleiding

Lees voor je begint de uitleg voor deze hypnose aandachtig door. 

Wanneer je de instructies opvolgt zul je het snelste en meest optimale effect hebben.

Enkele resultaten


"Bizar. Ik hunker niet meer naar brood en ook niet naar koffie"
Lieve
uit Belgie
"Ik merk dat ik veel relaxter ben sinds ik de hypnoses doe"
Kristel
uit Kerkrade
"Zit veel lekkerder in mijn vel en heb weer energie"
Babs
uit Limburg

Wat kun jij verwachten

Innerlijke Rust is een inside job.

Tijdens je dagelijks leven ga je vanzelf opmerken dat jij je minder gejaagd of gestrest voelt. Je voelt een ontspannen gevoel, zelfs als er onrust om je heen is. Je blijft gemakkelijker kalm. Je merkt dat je minder piekert of angstig bent, je bent minder snel overprikkeld, krijgt een betere nachtrust, een hoger energieniveau, beter incasseringsvermogen, bent geduldiger, hebt een vrolijker humeur en een positievere mindset. 

Een kleine investering met een grote impact.
Let's turn the magic on!

Innerlijke Rust & Balans

Deze hypnose helpt je bij het behouden van meer rust en balans in je dagelijkse drukke leven
33
22,- Actie t/m 30 september
  • De Innerlijke Rust & Balans Hypnose voor je hoofd, lijf en hart (33 min)
  • Handleiding met alle uitleg en instructies, tips en de beste voorbereiding voor deze hypnose
  • Screensaver voor je telefoon

Ik gun mezelf dit!

Zodra je je zelfhypnose hebt gekocht, ontvang je binnen enkele minuten een e-mail met een link naar de hypnose opname. Je kunt naar je hypnose-audio luisteren op je telefoon, tablet of computer. Zodra je de hypnose hebt gedownload, mag je deze voor altijd bewaren.

Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat zelfhypnose de snelste manier is voor blijvende gedragsverandering

Inmiddels is er veel neurowetenschappelijk onderzoek naar hypnotherapie gedaan dat aantoont dat je brein verandert, met als gevolg dat je gedrag positief verandert in de gewenste richting. 

 

Waarom werkt zelfhypnose zo goed en zo snel? Omdat je met zelfhypnose direct naar dat deel van je brein gaat waar veranderingen plaats kunnen vinden, het onderbewustzijn.

Het onderbewustzijn is geweldig om mee te werken, het houdt van commando’s en het kent geen ja-maar. Het onderbewustzijn kent een ja en een nee.

En je onderbewuste geeft altijd een volmondige ja als het in de gaten heeft dat wat we willen veranderen en aanpakken, het beste voor ons is. 

Zo kunnen we loskomen van de ja-maren die je vaak krijgt tijdens praat-therapie, zal je in zelfhypnose niet krijgen omdat je niet werkt met het bewuste brein, wat nogal gemakkelijk ja-maar zegt, maar met het onbewuste brein.

 

X Liefs Aniek

Meest gestelde vragen over zelfhypnose


Ja en nee. Het is net zo ontspannend als een meditatie of yoga nidra sessie, maar bij hypnose ga je daarbij ook veranderingen aanbrengen in je onderbewuste. Bij meditatie is het de bedoeling dat je je gedachten loslaat. Terwijl je bij een hypnose eerst je onderbewuste brein ontvankelijk maakt en daarna laat focussen op nieuwe helpende gedachten, je geeft nieuwe suggesties. Je gaat als je de instructies opvolgt (je krijgt een handleiding) een nieuwe waarheid downloaden en stevig verankeren tot nieuwe overtuigingen. Je schrijft je nieuwe gedachten over je oude gedachten. Het is als het ware hard werken voor je onderbewuste. Maar daar merk jij op bewust niveau weinig van, want je voelt je volledig ontspannen. Mooi he, hoe dat werkt. Al na de 1e sessie ga je merken dat je anders begint te denken, anders te voelen en anders te doenHypnose is bedoeld om je gedrag te veranderen. Je gedrag verandert hiermee positief en voor altijd omdat je in je onderbewuste veranderingen hebt verankerd. Elke dag worden deze nieuwe verbindingen sterker en sterker. Zodat je gedrag zich steeds moeitelozer aanpast. Het lijkt wel magie!

Zelfhypnose is een gemakkelijke techniek om toegang te krijgen tot je onderbewuste. Het is een bewezen effectief hulpmiddel bij het definitief veranderen van je gedrag, het maken van keuzes en het behalen van je doelen. Het is heel eenvoudig. Hoe vaker je het toepast, hoe beter het resultaat. 

Zelfhypnose wordt gebruikt om mensen in hun kracht te zetten, positieve transformaties te laten ondergaan en verslavingen onder controle te krijgen. Zelfhypnose is te gebruiken voor relatief kleinere problemen zoals stoppen met roken, afvallen, stress reductie, stoppen met piekeren, beter slapen, sporten leuk gaan vinden, gezonder eten, stoppen met over-eten of snaaien, meer energie, enz.

Zelfhypnose is niet geschikt voor mensen die lijden aan een depressie of een psychose. Voor het behandelen van zwaardere problemen, angsten en trauma’s adviseer ik om een afspraak te maken met een gediplomeerd OMNI Hypnotherapeut voor regressie therapie. Een trauma is onverwerkt leed wat om professionele begeleiding vraagt. 

Zelfhypnose is absoluut ongevaarlijk.  Het voelt als een heerlijke ontspanning of een opbeurende peptalk en is een heel bijzondere ervaring. Je blijft volledig bewust en aanwezig, maakt de hele sessie mee en behoudt te allen tijde zelf de volledige controle. Je kunt er ook niet ‘in blijven hangen’. Dat is onmogelijk. Het is dus een misverstand dat zodra je in (zelf)hypnose bent, geen eigen wil meer hebt, niet meer zelf kunt denken en dat je de controle verliezen kan. 

In zelfhypnose kun je spreken, denken, horen, je ogen open doen als jij dat wilt, iets afwijzen als je iets niet wilt, de regie volledig behouden. En na elke sessie weet je nog precies wat er tijdens de sessie is gebeurd.

Kortom, het enige dat er kan gebeuren is dat je je heerlijk voelt. En dat je bewuster en gezonder gaat leven, met alle gevolgen van dien…;-)).

Het voelt als een motiverende en liefdevolle peptalk en sommige zelfhypnose audio’s zijn echt een heerlijke ontspannen en fijne ervaring. Je bent niet ‘weg’, je hoort alles en maakt alles mee. Maar je stoort je er niet aan. Het is als dagdromen of mijmeren. 

Iedereen die in hypnose wil kan in zelfhypnose gaan. En iedereen die regelmatig zelfhypnose toepast zal beamen dat hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het voor je is om in hypnose te gaan (en vaak ook dieper). 

Je bewuste brein is het deel dat aan je to do’s denkt of die kritische opmerkingen heeft of zich zorgen maakt. Je bewuste brein leeft in de toekomst of het verleden. Je onderbewuste brein leeft in het NU. Die is alleen met de hypnose bezig.

Overdag is je mind alerter en onrustiger. Bij het opstaan denk je direct aan wat je die dag allemaal moet doen. En je omgeving kan ook voor veel prikkels zorgen.

Dat kan het moeilijker maken om je over te geven aan ontspanning.

Hypnose heeft de meeste impact als je onderbewuste brein ontvankelijk is. In een diepe ontspanning staat de poort (je hersenstam) wagenwijd open en is er geen blokkade meer. Je onderbewuste is als een spons.

Wanneer je lichaam ontspant, je ademhaling vertraagt en je een glimlachje op je gezicht tovert, ontspant je zenuwstelsel zich. Dit is heel belangrijk, want alleen dan kan je hartslag zich vertragen.

Als je hartslag vertraagt, zakken je hersengolven als reactie daarop.

Je hart en hoofd hebben een directe verbinding met elkaar. Je hart stuurt continue informatie naar je hoofd. Veel meer dan andersom.

Als je hersengolven zakken, is je bewuste brein minder actief. Het kritische stemmetje dat twijfelt of je het goed doet en of het wel werkt verdwijnt. Je gaat all in. Er is geen twijfel of weerstand meer.

Hoe vaker je de hypnoses doet, hoe vaker je zult merken dat je bewuste brein stiller wordt en minder vaak oppopt tijdens je hypnose sessie. Oefening baart dus kunst.

TIP: Doe de hypnose in de avond in bed, voordat je gaat slapen. Je brein komt dan gemakkelijker in een lage hersengolf omdat het zich al gaat voorbereiden op de nacht. Aan het einde van de dag kun je sowieso makkelijker toegeven aan ontspanning, want je hoeft niets meer te doen, je bent daarnaast in een prikkelarme omgeving (je slaapkamer) en je hebt ook geen kinderen meer om je heen dartelen.

Ten slotte, de ene dag is anders dan de andere dag. Soms zit je er helemaal in en soms lukt het voor geen meter. Wees niet gefrustreerd of teleurgesteld. Weet dat je onderbewuste brein onder al dat gekwebbel van je bewuste brein nog steeds veel oppikt en de hypnose hoort. Je hoort meer dan je denkt. De hypnose komt meer binnen dan je denkt :-))