Afsluiting: Een leven lang op reis

Ik heb je in een sneltreinvaart veel geleerd over voeding in relatie tot je lichaam en je gezondheid. En heel veel tips en trucs geleerd om het jezelf makkelijker te maken.

Daarnaast heb je lessen gekregen over beweging, supplementen, stressreductie, afvallen en motivatie/ mindset.

Je hebt het misschien nog niet allemaal perfect onder de knie, maar je hebt alle handvaten en je hebt een academie met alle informatie die je voor de rest van je leven zal helpen met je gezondheid en balans.

Ga door en probeer vaste rituelen te creëren. En zorg dat gezonde voeding voor het grijpen ligt! Buffetjes, potten met ingrediënten, een standaard voorraad in huis, etc. Blijf zoeken naar welke recepten je lekker, makkelijk en handig (klaarmaken en meenemen) vindt. Blijf zoeken naar goede producten in jouw supermarkt.

En blijf daarnaast ook altijd op zoek naar de balans. Balans in beweging, ontspanning, nachtrust, etc.

Oke. Wat zijn de ‘regels’ voor de toekomst:

LUISTER naar je lichaam, je buik en je intuitie.
Je weet inmiddels zelf heel goed wat goed voor JOU is. Werk samen en ben je bewust van de signalen die je krijgt. Niet klakkeloos alles in je mond stoppen.

  • Drink voldoende water
  • Eet veel groenten en drink elke dag in ieder geval een groen(t)e smoothie
  • Probeer zoveel mogelijk gluten en suiker te minderen.
  • Lees etiketten!!
  • Eet brood met mate, ook desembrood zonder gist
  • Zorg altijd voor een goede standaard voorraad in je keuken en vriezer (bak vooruit en vries in, preppen in het weekend, standaard boodschappen in huis, etc)
  • Eet goede volwaardige voeding en varieer!!
  • Eten tot je 80% verzadigd bent en liefst maximaal 3x per dag (tenzij je heel veel sport of nog in de groei bent)
  • Zorg voor voldoende slaap (7 a 8 uur), uiterlijk 22.30 naar bed!
  • Dagelijks voldoende matig intensief bewegen (wandelen!)
  • Reduceer je stress door vaker je ontspanning te pakken. Les 12 is een hele belangrijke les!! 

Heb je de smaak te pakken gekregen en denk je “ik heb alles onder de knie en wil een stap verder”. Leuk!, dan kun je misschien jezelf gaan uitdagen op de volgende manieren:

  1. Ga jezelf leren om ook af en toe vegetarisch te koken (vlees 2x per week is namelijk al voldoende)
  2. Ga jezelf verdiepen in de plantaardige keuken (meer groenten, meer rauw)
    maak elke week een nieuw recept! Dat zorgt voor mee variatie.
  3. Ga je mindset optimaliseren. Minder stress en minder in je hoofd zitten.
 
Hieronder deel ik nog een paar documenten voor je motivatie:

KEEP MOVING

Deze documenten zullen je in beweging houden:

IK HEB NOG EEN VRAAGJE AAN JOU

Ik hoop dat je het traject als leerzaam hebt ervaren. Zou je op mijn facebookpagina een recensie willen achterlaten? Ik zou het enorm waarderen.

Als je naar mijn facebookpagina gaat zie je vanzelf een menu: Recensies onder de omslagfoto. Daar kun je op klikken en dan kun je je recensie daar invullen en het aantal sterren aanklikken (5 voor zeer tevreden en 1 voor zeer ontevreden). Misschien kun je er ook nog een kleine tekst bijvoegen van je positieve ervaring.

En als je PUUR POWER wilt aanbevelen bij je vrienden, collega’s of familie dan waardeer ik dat ook enorm natuurlijk! 

WIST JE DAT JE AFFILIATE PARTNER KUNT WORDEN

Als je mijn programma aan andere vrouwen wilt aanraden dan wil je er zelfs een vergoeding voor geven als iemand zich via jou aan zou melden. Want jij maakt het voor mij mede mogelijk om zoveel mogelijk vrouwen te helpen.

Je kunt het programma bijvoorbeeld aanraden aan vriendinnen of promoten bijvoorbeeld via:

je social media
je blogs
je website
je nieuwsbrief 

Dan bereik je nog veel meer vrouwen en maak je nog meer kans op aanmeldingen. Een win-win-win situatie toch? Jij verdient een vergoeding per aanmelding, ik ben blij omdat je me helpt mijn droom uit te laten komen (zoveel mogelijk vrouwen helpen) en die vrouwen zijn blij omdat ze hun levensstijl kunnen optimaliseren en meer energie en balans gaan ervaren.

Samen maken we de wereld een stukje gezonder en mooier. Is dat geen mooi uitgangspunt!

Wil je meedoen?
HIER kun je alle informatie vinden over de vergoedingen en kun je je aanmelden.

Het lijkt me super om op deze manier samen te werken en waardeer je hulp enorm!

xoxo Aniek