Meteen naar de inhoud

Wandel/hardloop hypnose

Om je goede voornemens vol te houden moet jij je onoverwinnelijk gaan voelen.

Een gezonde leefstijl, je balans of je goede voornemens volhouden kan een flinke uitdaging zijn. Deze hypnose is met recht een hele bijzondere.  Tijdens je (lunch)wandeling of hardlooprondje luister je naar deze audio. En met iedere stap die je zet voel je dat je onoverwinnelijk bent. Jouw cheerleader gaat helemaal aan! Je gaat geloven dat je in staat bent om je doelen te halen. En je maakt nieuwe overtuigingen en zelfs herinneringen aan van je toekomst. Ja, je leest het goed, je gaat herinneringen maken van je toekomst waarin jij al denkt, voelt, kunt, hebt, doet waar je zo graag naar verlangt.

Deze hypnose is uitermate geschikt voor

Stoppen met roken/ drinken, meer sporten, gezonder eten, afvallen, je balans bewaken, gezonde voornemens volhouden.

Ik voel me zo fijn als ik de wandelhypnose doe!”.
Ja dat is logisch, ik leg je uit hoe dat komt.

Je maakt extra endorfine, serotonine en dopamine tijdens de wandel/ hardloophypnose.

En dat ga je voelen.

Want endorfine geeft je gevoelens van geluk, trots en lekker voelen. Serotonine werkt kalmerend voor je brein en geeft je ook het gevoel gelukkiger te zijn. En dopamine zorgt ervoor dat je wilskracht vergroot en dat je in actie komt.

Dit is echt verslavend lekker.
Probeer het maar eens.

Deze unieke hypnose behoeft extra uitleg om te begrijpen waarom deze hypnose zo bijzonder is.

Welk voornemen je ook hebt, welk doel je ook wilt bereiken, als je brein en lichaam geloven dat het kan en denken dat het nu aan het gebeuren is, dan zal het je werkelijkheid worden. 

De wetenschap van de epigenetica, neuropsychologie en kwantumfysica hebben bewezen dat ons brein en ons lichaam doet wat jij (on)bewust gelooft. Je kunt je lichaam en brein zelfs bewust beïnvloeden. Als jij je brein en lichaam laat geloven dat het al in de gewenste situatie is, nu op dit moment, dan zal het zich aanpassen aan deze nieuwe situatie. Je kunt je toekomst veranderen. Je brein en lichaam kunnen geen onderscheid maken tussen wat nu echt gebeurt en wat jij fantaseert. Als jij jouw fantasie levendig kan maken, denken je brein en lichaam dat het nu aan het gebeuren is. Net als wanneer je bijvoorbeeld terugdenkt aan je eerste zoen met de liefde van je leven. Als jij je helemaal inleeft in hoe dat toen was, dan kun je de vlinders weer in je buik voelen. Terwijl je het niet echt nu beleeft, maar je brein en lichaam denken van wel. Zo kun je ook je brein en lichaam laten geloven dat je aan het afvallen bent, dat je lekker van sporten geniet, dat je alle rust van de wereld hebt, etc.

Alles in je leven is een weerspiegeling van wat jij ten diepste gelooft

Er is ontelbaar veel meetbaar bewijs dat je lichaamscellen, je DNA, je zenuwstelsel en je brein reageren op je gedachten en emoties.

Dus als jij denkt en voelt dat je kunt afvallen, dat je geniet van sporten, dat je een kalm persoon bent en je gelooft dit ten diepste, wow, dan programmeer je je vetcellen om zich anders te gedragen, je spiercellen en breincellen gedragen zich anders, je zenuwstelsel vindt haar balans weer terug. 

Ook je gedrag is een weerspiegeling van wat jij ten diepste gelooft over jezelf en over je gezonde voornemens.

Dus als jij gelooft dat stoppen met alcohol/ roken, afvallen, elke week sporten of je balans bewaren onmogelijk of moeilijk voor jou is, dan ga je dit terug zien in je acties. Je saboterende stemmetjes nemen het over en je geeft weer op. Het is daarom van fundamenteel belang dat je brein gelooft in je plan. Dat het je gaat ondersteunen en stimuleren. Dat het vertrouwen heeft. 

Tijdens je wandeling of hardlooprondje gaan we je brein een nieuwe waarheid laten geloven. Dát is de kracht van zelfhypnose!

Waarom wandelen/ hardlopen tijdens hypnose zo effectief is

Tijdens deze hypnose loop je als de nieuwe versie van jezelf die al denkt, voelt, praat, kan, doet, en heeft waar jij zo naar verlangt. We gaan ook een quantumjump in de toekomst maken. Zodat je brein herinneringen gaat maken en opslaan van je nieuwe gedrag en gevoelens. In de neurowetenschap is ontdekt dat je brein plastisch is en nieuwe neurale netwerken kan aanmaken voor nieuw gedrag, nieuwe overtuigingen en nieuwe herinneringen. Zelfs voordat het daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Topsporters maken hier veel gebruik van. Zij visualiseren vooraf hun wedstrijd en hun brein en lichaam veranderen al voordat ze de wedstrijd hebben gespeeld.

Het verstevigen/ verankeren van deze nieuwe neurale netwerken gaat vele malen sneller als je loopt. Daarom is deze vorm van hypnose extra effectief voor lange termijn gedragsverandering. En dat is wat je wilt toch? Dat je je goede voornemens voor altijd blijft volhouden.

Luister het begin van deze zelfhypnose:

Video afspelen

Heel eenvoudig

Je hoeft alleen maar te luisteren terwijl je wandelt of hardloopt (met een koptelefoon of oortjes). Het is niet erg als je geen conditie hebt. Iedereen die kan lopen, kan deze hypnosesessies doen. 

De handleiding

Lees voor je begint de uitleg voor deze hypnose aandachtig door. 

Wanneer je de instructies opvolgt zul je het snelste en meest optimale effect hebben.

Wat kun jij verwachten

Leefstijlverandering is een inside job.

Tijdens je dagelijks leven ga je vanzelf opmerken dat je motivatie en discipline zijn gegroeid. Je maakt moeiteloos gezonde keuzes. Je houdt je voornemens gemakkelijker vol. Je hoeft niet te vechten tegen je brein die smoesjes bedenkt,  onderhandelt en smeekt om op te geven. Je gelooft in jezelf. Hebt vertrouwen dat je het kunt. En je doet het ook. 

Een kleine investering met een grote impact.
Let's turn the magic on!

Wandel/ hardloop
hypnose

Stap in de nieuwe versie van jezelf die anders
denkt, voelt, praat en doet. En manifesteer een nieuwe toekomst waarin jij moeiteloos je goede voornemens volhoudt.
33,- 33 staat voor het ontvangen van hulp en liefde
  • De wandel/hardloop Hypnose (20 min)
  • Handleiding met alle uitleg en instructies, tips en de beste voorbereiding voor deze hypnose
Uniek

Note: Op de website staat ook een hele toffe bundel actie. De wandel/hardloop Hypnose + de Avond & Ochtend Intentie Hypnoses samen met flinke korting.

Ik gun mezelf dit!

Zodra je je zelfhypnose hebt gekocht, ontvang je binnen enkele minuten een e-mail met een link naar de hypnose opname. Je kunt naar je hypnose-audio luisteren op je telefoon, tablet of computer. Zodra je de hypnose hebt gedownload, mag je deze voor altijd bewaren.  

Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat zelfhypnose de snelste manier is voor blijvende gedragsverandering

Inmiddels is er veel neurowetenschappelijk onderzoek naar hypnotherapie gedaan dat aantoont dat je brein verandert, met als gevolg dat je gedrag positief verandert in de gewenste richting. 

 

Waarom werkt zelfhypnose zo goed en zo snel? Omdat je met zelfhypnose direct naar dat deel van je brein gaat waar veranderingen plaats kunnen vinden, het onderbewustzijn.

 

Het onderbewustzijn is geweldig om mee te werken, het houdt van commando’s en het kent geen ja-maar. Het onderbewustzijn kent een ja en een nee.

 

En je onderbewuste geeft altijd een volmondige ja als het in de gaten heeft dat wat we willen veranderen en aanpakken, het beste voor ons is. 

 

Zo kunnen we loskomen van onze zelfsabotage die ervoor zorgt dat we het moeilijk vinden om vol te houden, om elke dag gezonde keuzes te maken, te sporten, onze balans te houden, goed te slapen, gezonder te eten, kortom; je kunt alle beperkende overtuigingen die jou beletten om goed voor jezelf te zorgen loslaten.

 

En de ja-maren die je vaak krijgt tijdens praat-therapie, zal je in zelfhypnose niet krijgen omdat je niet werkt met het bewuste brein, wat nogal gemakkelijk ja-maar zegt, maar met het onbewuste brein.

 

X Liefs Aniek

Meest gestelde vragen over zelfhypnose


Ja en nee. Het is net zo ontspannend als een meditatie of yoga nidra sessie, maar bij hypnose ga je daarbij ook veranderingen aanbrengen in je onderbewuste. Bij meditatie is het de bedoeling dat je je gedachten loslaat. Terwijl je bij een hypnose eerst je onderbewuste brein ontvankelijk maakt en daarna laat focussen op nieuwe helpende gedachten, je geeft nieuwe suggesties. Je gaat als je de instructies opvolgt (je krijgt een handleiding) een nieuwe waarheid downloaden en stevig verankeren tot nieuwe overtuigingen. Je schrijft je nieuwe gedachten over je oude gedachten. Het is als het ware hard werken voor je onderbewuste. Maar daar merk jij op bewust niveau weinig van, want je voelt je volledig ontspannen. Mooi he, hoe dat werkt. Al na de 1e sessie ga je merken dat je anders begint te denken, anders te voelen en anders te doenHypnose is bedoeld om je gedrag te veranderen. Je gedrag verandert hiermee positief en voor altijd omdat je in je onderbewuste veranderingen hebt verankerd. Elke dag worden deze nieuwe verbindingen sterker en sterker. Zodat je gedrag zich steeds moeitelozer aanpast. Het lijkt wel magie!

Zelfhypnose is een gemakkelijke techniek om toegang te krijgen tot je onderbewuste. Het is een bewezen effectief hulpmiddel bij het definitief veranderen van je gedrag, het maken van keuzes en het behalen van je doelen. Het is heel eenvoudig. Hoe vaker je het toepast, hoe beter het resultaat. 

Zelfhypnose wordt gebruikt om mensen in hun kracht te zetten, positieve transformaties te laten ondergaan en verslavingen onder controle te krijgen. Zelfhypnose is te gebruiken voor relatief kleinere problemen zoals stoppen met roken, afvallen, stress reductie, stoppen met piekeren, beter slapen, sporten leuk gaan vinden, gezonder eten, stoppen met over-eten of snaaien, meer energie, enz.

Zelfhypnose is niet geschikt voor mensen die een trauma willen verwerken,  lijden aan een depressie of aan een psychose. Voor het behandelen van zwaardere problemen, angsten en trauma’s adviseer ik om een afspraak te maken met een gediplomeerd Hypnotherapeut. Depressies, psychoses en trauma’s los je niet zelf op en vraagt om professionele begeleiding. De zelfhypnose van Puur Power zijn puur bedoeld om je leefstijl, zelfzorg en balans te optimaliseren en je goede voornemens vol te houden.

Zelfhypnose is absoluut ongevaarlijk.  Het voelt als een heerlijke ontspanning of een opbeurende peptalk en is een heel bijzondere ervaring. Je blijft volledig bewust en aanwezig, maakt de hele sessie mee en behoudt te allen tijde zelf de volledige controle. Je kunt er ook niet ‘in blijven hangen’. Dat is onmogelijk. Het is dus een misverstand dat zodra je in (zelf)hypnose bent, geen eigen wil meer hebt, niet meer zelf kunt denken en dat je de controle verliezen kan. 

In zelfhypnose kun je spreken, denken, horen, je ogen open doen als jij dat wilt, iets afwijzen als je iets niet wilt, de regie volledig behouden. En na elke sessie weet je nog precies wat er tijdens de sessie is gebeurd.

Kortom, het enige dat er kan gebeuren is dat je je heerlijk voelt. En dat je bewuster en gezonder gaat leven, met alle gevolgen van dien…;-)).

Ze voelen als een echte feel good ervaring. Ze voelen als een motiverende en liefdevolle peptalk en een heerlijke ontspannen en fijne ervaring. Je bent niet ‘weg’, je hoort alles en maakt alles mee. Maar je stoort je er niet aan. Het is als dagdromen of mijmeren. 

Iedereen die in hypnose wil kan in zelfhypnose gaan. En iedereen die regelmatig zelfhypnose toepast zal beamen dat hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het voor je is om in hypnose te gaan (en vaak ook dieper). 

Je bewuste brein is het deel dat aan je to do’s denkt of die kritische opmerkingen heeft of zich zorgen maakt. Je bewuste brein leeft in de toekomst of het verleden. Je onderbewuste brein leeft in het NU. Die is alleen met de hypnose bezig.

Overdag is je mind alerter en onrustiger. Bij het opstaan denk je direct aan wat je die dag allemaal moet doen. En je omgeving kan ook voor veel prikkels zorgen.

Dat kan het moeilijker maken om je over te geven aan ontspanning.

Hypnose heeft de meeste impact als je onderbewuste brein ontvankelijk is. In een diepe ontspanning staat de poort (je hersenstam) wagenwijd open en is er geen blokkade meer. Je onderbewuste is als een spons.

Wanneer je lichaam ontspant, je ademhaling vertraagt en je een glimlachje op je gezicht tovert, ontspant je zenuwstelsel zich. Dit is heel belangrijk, want alleen dan kan je hartslag zich vertragen.

Als je hartslag vertraagt, zakken je hersengolven als reactie daarop.

Je hart en hoofd hebben een directe verbinding met elkaar. Je hart stuurt continue informatie naar je hoofd. Veel meer dan andersom.

Als je hersengolven zakken, is je bewuste brein minder actief. Het kritische stemmetje dat twijfelt of je het goed doet en of het wel werkt verdwijnt. Je gaat all in. Er is geen twijfel of weerstand meer.

Hoe vaker je de hypnoses doet, hoe vaker je zult merken dat je bewuste brein stiller wordt en minder vaak oppopt tijdens je hypnose sessie. Oefening baart dus kunst.

TIP: Doe de hypnose in de avond in bed, voordat je gaat slapen. Je brein komt dan gemakkelijker in een lage hersengolf omdat het zich al gaat voorbereiden op de nacht. Aan het einde van de dag kun je sowieso makkelijker toegeven aan ontspanning, want je hoeft niets meer te doen, je bent daarnaast in een prikkelarme omgeving (je slaapkamer) en je hebt ook geen kinderen meer om je heen dartelen.

Ten slotte, de ene dag is anders dan de andere dag. Soms zit je er helemaal in en soms lukt het voor geen meter. Wees niet gefrustreerd of teleurgesteld. Weet dat je onderbewuste brein onder al dat gekwebbel van je bewuste brein nog steeds veel oppikt en de hypnose hoort. Je hoort meer dan je denkt. De hypnose komt meer binnen dan je denkt :-))