Meteen naar de inhoud

Hypnose bibliotheek

Op deze pagina vind je een overzicht van alle zelfhypnoses voor het verbeteren van je leefstijl, zelfzorg, zelfliefde, balans, kortom voor jouw happy healthy lifestyle

Je leefstijl veranderen en beter voor jezelf gaan zorgen is gedragsverandering. Zelfhypnose is de snelste methode voor een blijvende (!) gedragsverandering, zodat je niet meer terugvalt in je oude ongezonde gedrag. 

Alle hypnoses kun je met elkaar combineren. Ze versterken elkaar zelfs.

Zodra je je zelfhypnose hebt gekocht, ontvang je binnen enkele minuten een e-mail met een link naar de hypnose opname. Je kunt naar je hypnose-audio luisteren op je telefoon, tablet of computer. En je kunt de hypnose downloaden voor offline gebruik. Handig als je buiten Europa reist en geen dataroaming aan wilt zetten.

"Zorg goed voor jezelf alsof je leven ervan afhangt. Want dat doet het ook!".

Klik op de foto’s voor meer info over de betreffende hypnose

Nu voor €33

Nu voor €33

Nu van €66 voor €55

Nu van €33 voor €22

Nu voor €33

Binnenkort voor €33

Binnenkort van €66 voor €55

Binnenkort verkrijgbaar

Enkele resultaten


"Bizar. Ik hunker niet meer naar brood en ook niet naar koffie"
Lieve
uit Belgie
"Ik merk dat ik veel relaxter ben sinds ik de hypnoses doe"
Kristel
uit Kerkrade
"Zit veel lekkerder in mijn vel en heb weer energie"
Babs
uit Limburg

Mijn missie

Ik heb deze hypnoses gemaakt voor jou. Ik geloof dat de tijd is aangebroken dat vrouwen de wereld gaan veranderen. En dat vrouwen die goed voor zichzelf zorgen krachtiger zijn. Wanneer jij in je kracht staat en goed voor jezelf zorgt, ga je anderen inspireren en jouw wijsheid doorgeven. Zo wil ik mijn steentje bijdragen aan een mooiere wereld, samen met mijn Puur Power Vrouwen, met jou dus.

 

X Liefs Aniek

Meest gestelde vragen over zelfhypnose


Ja en nee. Het is net zo ontspannend als een meditatie of yoga nidra sessie, maar bij hypnose ga je daarbij ook veranderingen aanbrengen in je onderbewuste. Bij meditatie is het de bedoeling dat je je gedachten loslaat. Terwijl je bij een hypnose eerst je onderbewuste brein ontvankelijk maakt en daarna laat focussen op nieuwe helpende gedachten, je geeft nieuwe suggesties. Je gaat als je de instructies opvolgt (je krijgt een handleiding) een nieuwe waarheid downloaden en stevig verankeren tot nieuwe overtuigingen. Je schrijft je nieuwe gedachten over je oude gedachten. Het is als het ware hard werken voor je onderbewuste. Maar daar merk jij op bewust niveau weinig van, want je voelt je volledig ontspannen. Mooi he, hoe dat werkt. Al na de 1e sessie ga je merken dat je anders begint te denken, anders te voelen en anders te doenHypnose is bedoeld om je gedrag te veranderen. Je gedrag verandert hiermee positief en voor altijd omdat je in je onderbewuste veranderingen hebt verankerd. Elke dag worden deze nieuwe verbindingen sterker en sterker. Zodat je gedrag zich steeds moeitelozer aanpast. Het lijkt wel magie!

Zelfhypnose is een gemakkelijke techniek om toegang te krijgen tot je onderbewuste. Het is een bewezen effectief hulpmiddel bij het definitief veranderen van je gedrag, het maken van keuzes en het behalen van je doelen. Het is heel eenvoudig. Hoe vaker je het toepast, hoe beter het resultaat. 

Zelfhypnose wordt gebruikt om mensen in hun kracht te zetten, positieve transformaties te laten ondergaan en verslavingen onder controle te krijgen. Zelfhypnose is te gebruiken voor relatief kleinere problemen zoals stoppen met roken, afvallen, stress reductie, stoppen met piekeren, beter slapen, sporten leuk gaan vinden, gezonder eten, stoppen met over-eten of snaaien, meer energie, enz.

Zelfhypnose is niet geschikt voor mensen die lijden aan een depressie of een psychose. Voor het behandelen van zwaardere problemen, angsten en trauma’s adviseer ik om een afspraak te maken met een gediplomeerd OMNI Hypnotherapeut voor regressie therapie. Een trauma is onverwerkt leed wat om professionele begeleiding vraagt. 

Zelfhypnose is absoluut ongevaarlijk.  Het voelt als een heerlijke ontspanning of een opbeurende peptalk en is een heel bijzondere ervaring. Je blijft volledig bewust en aanwezig, maakt de hele sessie mee en behoudt te allen tijde zelf de volledige controle. Je kunt er ook niet ‘in blijven hangen’. Dat is onmogelijk. Het is dus een misverstand dat zodra je in (zelf)hypnose bent, geen eigen wil meer hebt, niet meer zelf kunt denken en dat je de controle verliezen kan. 

In zelfhypnose kun je spreken, denken, horen, je ogen open doen als jij dat wilt, iets afwijzen als je iets niet wilt, de regie volledig behouden. En na elke sessie weet je nog precies wat er tijdens de sessie is gebeurd.

Kortom, het enige dat er kan gebeuren is dat je je heerlijk voelt. En dat je bewuster en gezonder gaat leven, met alle gevolgen van dien…;-)).

Het voelt als een motiverende en liefdevolle peptalk en sommige zelfhypnose audio’s zijn echt een heerlijke ontspannen en fijne ervaring. Je bent niet ‘weg’, je hoort alles en maakt alles mee. Maar je stoort je er niet aan. Het is als dagdromen of mijmeren. 

Iedereen die in hypnose wil kan in zelfhypnose gaan. En iedereen die regelmatig zelfhypnose toepast zal beamen dat hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het voor je is om in hypnose te gaan (en vaak ook dieper). 

Je bewuste brein is het deel dat aan je to do’s denkt of die kritische opmerkingen heeft of zich zorgen maakt. Je bewuste brein leeft in de toekomst of het verleden. Je onderbewuste brein leeft in het NU. Die is alleen met de hypnose bezig.

Overdag is je mind alerter en onrustiger. Bij het opstaan denk je direct aan wat je die dag allemaal moet doen. En je omgeving kan ook voor veel prikkels zorgen.

Dat kan het moeilijker maken om je over te geven aan ontspanning.

Hypnose heeft de meeste impact als je onderbewuste brein ontvankelijk is. In een diepe ontspanning staat de poort (je hersenstam) wagenwijd open en is er geen blokkade meer. Je onderbewuste is als een spons.

Wanneer je lichaam ontspant, je ademhaling vertraagt en je een glimlachje op je gezicht tovert, ontspant je zenuwstelsel zich. Dit is heel belangrijk, want alleen dan kan je hartslag zich vertragen.

Als je hartslag vertraagt, zakken je hersengolven als reactie daarop.

Je hart en hoofd hebben een directe verbinding met elkaar. Je hart stuurt continue informatie naar je hoofd. Veel meer dan andersom.

Als je hersengolven zakken, is je bewuste brein minder actief. Het kritische stemmetje dat twijfelt of je het goed doet en of het wel werkt verdwijnt. Je gaat all in. Er is geen twijfel of weerstand meer.

Hoe vaker je de hypnoses doet, hoe vaker je zult merken dat je bewuste brein stiller wordt en minder vaak oppopt tijdens je hypnose sessie. Oefening baart dus kunst.

TIP: Doe de hypnose in de avond in bed, voordat je gaat slapen. Je brein komt dan gemakkelijker in een lage hersengolf omdat het zich al gaat voorbereiden op de nacht. Aan het einde van de dag kun je sowieso makkelijker toegeven aan ontspanning, want je hoeft niets meer te doen, je bent daarnaast in een prikkelarme omgeving (je slaapkamer) en je hebt ook geen kinderen meer om je heen dartelen.

Ten slotte, de ene dag is anders dan de andere dag. Soms zit je er helemaal in en soms lukt het voor geen meter. Wees niet gefrustreerd of teleurgesteld. Weet dat je onderbewuste brein onder al dat gekwebbel van je bewuste brein nog steeds veel oppikt en de hypnose hoort. Je hoort meer dan je denkt. De hypnose komt meer binnen dan je denkt :-))